mgr Marek Mielak - Geronimo - właściciele oraz dyrekcja

mgr Marek Mielak

Zakres kompetencji:

Diagnoza funkcjonalna stawu barkowego i łokciowego, przewlekłe i ostre zespoły szyjno-barkowe, stan po zabiegach artroskopowych stawu barkowego, rekonstrukcji pierścienia rotatorów, rekonstrukcji obrąbka stawowego; stan po dekompresji przestrzeni podbarkowej w zespole ciasnoty, zespoły bólowe oraz ograniczenia ruchomości szyi, barku i łokcia, stany pourazowe; zespoły bóowe kręgosłupa szyjnego, piersiowego i lędźwiowego, dyskopatie, ograniczenia ruchomości w tym zakresie.

Stosowane metody:

krótkodzwigniowe techniki manipulacyjne, osteopatyczne manipulacje stawów kręgosłupa w oparciu o koncepcję prof. Hartman’a; badanie i leczenie manualne, igłoterapia sucha mięśniowo-powieziowych zespołów bólowych – Program Dyplomowy, David G. Simons Academy; Kompleks Barkowy – teoria i praktyka patologii barku w oparciu wyniki badań naukowych wg prof. Jeremy Lewis, mechaniczne diagnozowanie i leczenie bólowych kręgosłupa metodą dr. R. McKenziego; terapia manualna wg Ackermann College of Chiropractic; medycyna ortopedyczna wg Cyriax’a; terapia manualna wg Platzmana; taping medyczno-sportowy krótkodzwigniowe techniki manipulacyjne, osteopatyczne manipulacje stawów kręgosłupa w oparciu o koncepcję prof. Hartman’a; badanie i leczenie manualne, igłoterapia sucha mięśniowo-powieziowych zespołów bólowych – Program Dyplomowy, David G. Simons Academy; Kompleks Barkowy – teoria i praktyka patologii barku w oparciu wyniki badań naukowych wg prof. Jeremy Lewis, mechaniczne diagnozowanie i leczenie bólów kręgosłupa metodą dr. R. McKenziego; terapia manualna wg Ackermann College of Chiropractic; medycyna ortopedyczna wg Cyriax’a; terapia manualna wg Platzmana; taping medyczno-sportowy